24. 9. 2015

Fitness trénink č.6 - kardio mix

Tak tu máme další fitness trénink. Video jsem natočila už o prázdninách, ale až nyní jsem se donutila video sestříhat a dát na blog. Tropické teploty na mě měly negativní dopad, jelikož lenost se u mě prolínala celým létem. Nemyslím tím, že bych necvičila, ale počítač jsem měla spíše na prah a ne na práci. Nebojte, jsem již v plné síle a můžete se těšit na nové příspěvky a videa.
Pokud Vám chybí nějaká partie či máte nápad jaké cvičební video bych mohla natočit, dejte mi určitě vědět. Budu moc ráda.


 

Trénink jsem nazvala kardio mix. Během cvičení pravidelně střídám aerobní cviky s posilováním různých partií. Opět se zaměřuji na problémové partie.
Časový interval zůstává na 30 vteřin bez opakování a celkové cvičení trvá něco přes půl hodiny.

Užijte si trénink a nezapomeňte cvičit s úsměvem :o)
Mějte se krásně Zuzka.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář